.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

68 Maldives HD wallpaper Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مجموعه 68 والپیپر زیبا از مالدیو

68 Maldives HD wallpaper

این مجموعه از تصاویر زمینه دارای بهترین تصاویر از کشور مالدیو واقع در قاره آفریقا می باشد که دارای مناظر بسیار زیبا و دارای گردشگرهای بسیار زیاد می باشد که همه ساله برای مشاهده سواحل زیبا و آفتابی به این کشور می آیند. این مجموعه از تصاویر نیز که با کیفیت عالی و سایز مناسب آماده شده است به ارائه این مناظر به صورت والپیپر پرداخته است.

دانلود در ادامه مطلب ...
 




:: موضوعات مرتبط: والپیر , دانلود مجموعه ۶۸ والپیپر زیبا از مالدیو , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه ۶۸ والپیپر زیبا از مالدیو , عکس های زیبای طبیعت , مناظر زیبا , دیدنی , جالب , شگفت انگیز , والپیپر , هشتاپلی , هشتادپهلو ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 28 بهمن 1394

زیباترین و سریعترین پلیر جهان Splash PRO EX 1.13.1

قصد معرفی و ارائه ی نسل بعدی دستگاه پخش رسانه ای برای کامپیوتر را داریم.Splash PRO EX ابزاری حرفه ای است که تماشای فیلم های با کیفیت تر را در محیطی پویا و گرافیکی سبب شده است.لذت بردن از فیلم با کیفیت خیره کننده و منحصر به فرد تجربه ای بی نظیر برای این عما است.این برنامه تنها مخصوص پخش فیلم و فایل های ویدیویی می باشد و همچنین دارای ابزار و امکانات فراوانی بوده که هر یک در هنگام مشاهده فیلم میتواند باعث جذابیت آن شود. فرمت هایی را که این نرم افزار قادر است تا آنها را اجرا کند شامل AVI, M2T, MTS, M2TS, MKV, MKA, MOV, MP4, MPG, TS, M4V, VOB, DIVX, XVID, WMV, MBT می باشد. علاوه بر این شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فیلم هایی را که دارای زیرنویس هستند را همراه با زیرنویس آنها تماشا کنید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

مشاهده ی فایل های مالتی مدیا در نهایت کیفیت

بهترین پلیر برای پخش فایل های HD

پاسخگو، شیک در نهایت ابتکار در رابط کاربری است.

صرفه جویی در انرژی

این برنامه شامل کدک های Mirillis است

و…



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارکامپوتر(pc) , قشنگ ترین و پرسرعت ترین پلیر دنیا Splash PRO EX 1.13.1 , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , دانلودنرم افزارکاربردی , نرم افزارکامپیوتر , جدیدترین ها , قشنگ ترین و پرسرعت ترین پلیر دنیا Splash PRO EX 1 , 13 , 1 , هشتاد پهلو , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 14 بهمن 1394

Order.logo_.0._-7

Order of Battle Morning Sun یک بازی استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی The Artistocrats ساخته شده است و توسط کمپانی موفق Slitherine Ltd برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . در بازی Order of Battle Morning Sun استراتژیک شما فرمانده نیروهای ژاپن در نبردی سهمگین و خونبار بر علیه ارتش چین می باشید سازندگان در این نسخه سعی کرده اند با استفاده از محیط های بزرگ و پویا ئ همچنین استفاده از تعداد زیادی از سربازان و تجهیزات بازی باز را به سوی خلاقیت درنبرد سوق دهند و از این طریق به شما حس کنترل کردن یک ارتش واقعی را هرچه بیشتر به شما منتقل کنند . سازندگان که در نسخه قبلی این سری از بازیها نبردهای سهمگین جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده بودند این بار با کوله باری از تجربه و خلاقیت تصمیم دارند تا دوران محبوب و جذاب فئودال ژاپن را در قالب یک بازی استراتژیک برای بازی بازان بازسازی کنند .



:: برچسب‌ها: دانلود , دانلودبازی کامپیوترpc , دانلود بازی کامپیوتر Order of Battle Morning Sun نسخه SKIDROW , بازی استرتژیک , هشتا پلی , هشتادپهلو ,
:: بازدید از این مطلب : 872
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 11 بهمن 1394

Tic.Tac.Toe.2_PC.Game_a

دوز، ایکس او یا Tic Tac Toe نام هایی است که برای این بازی در نظر گرفته میشود.

در بازی ایکس او شما باید با رقیب خود که میتواند کامپیوتر یا یک دوست باشد رقابت کنید. سبک بازی به این صورت است که شما باید در یک صفحه که دارای 9 خانه خالی است حروف X و O را بگذارید.

هر کسی که بتواند زودتر سه ردیف را با علامت خود تکمیل کند برنده این بازی است.

اما نسخه پیش روی شما کمی متفاوت است. شما میتوانید تعداد خانه های بازی و تعداد ردیف شدن جهت تیم برنده را انتخاب کنید. برای مثال میتوانید در یک جدول با سطر و ستون 9 در 9 به رقابت بپردازید و برنده فردی باشد که 5 علامت هم شکل را کنار هم ردیف کند.

این تنظیمات شخصی، جذابیت و سختی بسیار دلپذیری به بازی میدهد.



:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , بازی دوز (برای کامپیوتر) – Tic Tac Toe 2 PC Game , ,
:: برچسب‌ها: بازی , دانلود بازی کامپیوتر , بازی دوز (برای کامپیوتر) – Tic Tac Toe 2 PC Game , هشتا پلی ,
:: بازدید از این مطلب : 780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : پنج شنبه 8 بهمن 1394

60-Incredible-Nature-HD-Wallpapers-Cover(Downloadha.com)

مجموعه بی نظیری که برای شما عزیزان آماده کرده ایم شامل تصاویر نابی از طبیعت زیبای جهان می باشد که در قالب ۶۰ عکس با کیفیت و با سایز مناسب معرفی شده اند. این مجموعه دارای کیفیت بسیار بالایی نظیر HD می باشد که هر کاربری می تواند از بودن این تصاویر در دسکتاپ ویندوز خود لذت ببرد.



:: موضوعات مرتبط: والپیر , دانلود مجموعه ۶۰ والپیپر شگفت انگیز از طبیعت زیبا , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه ۶۰ والپیپر شگفت انگیز از طبیعت زیبا , والپیپر , عکس , طبیعت , مناظر زیبا , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : سه شنبه 6 بهمن 1394

cm.next.powerpoint.template

نرم‌افزار پاورپوینت یکی از پر طرفدار ترین نرم افزار ها برای ساخت ارائه مطالب در جلسات، سخنرانی، کلاس و جاهای دیگر می باشد.
یکی از ویژگی‌های یک ارائه‌ی خوب آن است که علاوه بر داشتن محتوای خوب و سازمان‌دهی‌شده، کسل‌کننده هم نباشد و بیننده را با خود همراه کند. یکی از روش‌هایی که برای ایجاد اسلایدهایی جذاب و دیدنی می‌توان به کار گرفت، استفاده از پس‌زمینه‌های مناسب در اسلایدها و نیز داشتن متن‌های متحرک و نمودارهای زیباست.

قالب آماده پاور پوینت حاضر به همراه بک گراندهای متنوع جهت تهیه ارائه می باشد که به کاربران کمک می کند تا ضمن سرعت بخشیدن در روند آماده کردن ارائه خود بتوانند، ارائه های جذابی داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزارکامپوتر(pc) , دانلود قالب آماده و حرفه ای پاورپوینت به همراه بک گراند های متنوع – CM Next Powerpoint Template , ,
:: برچسب‌ها: دانلود قالب آماده و حرفه ای پاورپوینت به همراه بک گراند های متنوع – CM Next Powerpoint Template , نرم افزار , پاور پوینت , تم , قالب , بکراند , هشتا پلی , هشتاد پهلو ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : سه شنبه 6 بهمن 1394

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی